Kuru Kabak Dolması Tarifi



Merhaba Bugün sizlere Antep ’ten  yöresel bir lezzet paylaşacağız Kuru Kabak Dolması Tarifi paylaşacağız. Doğunun yemek ve tatlılarına bayılıyorum. Eğer o tarafta yaşıyor olsaydım asla diyetime sadık kalamazdım. Yakın tarihte GAP turu yapacağım. 4 gün boyunca diyet yapmayı düşünmüyorum. Tüm tatları sizler içinde tadacağım, çantam tarifle dolu olarak geleceğim. Farklı lezzet ve tatları ayağınıza getireceğim.
Kuru Kabak DolmasıTarifi yemesi kadar hazırlamasıda zevkli. Ben kıymalı yaptım,  siz isterseniz pirinç içle hazırlayabilirsiniz. Bu tarifi patlıcanlı denemiştim evdekiler çok beğenmişlerdi.  Patlıcanlıda da kıymalı yaptım, bu tip kurutulmuş gıdalarda eti  tercih ediyoruz ailece. Ana yemek hazır  yanına ne yapsam diyorsanız.Makarna tariflerikatagorime bakıp fikir alabilirsiniz.Salata tarifleriiçin salata katagorilerinden yardım alabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar